onsdag 14 oktober 2009

Fyfan

Ja jag hade en magkänsla som sa att ja inte skulle lämna nemo till honom i morse, men ja gjorde det för ja behövde städa osv... TACK den magkänslan va alldeles rätt!
Hur fan kan man kasta boll med en hund till han spyr av trötthet? TVÅ GÅNGER!!!!!!!!!!!
Han har haft det skit med han idag, Nemo tittade inte ens åt honom när jag tog han ur bilen..
vill inte ens veta hur han har haft det med honom ute på hans jävla jobb.
Min annaras glada hund, ville bara ut ur bilen och in på syrrans gård.
Jävla idiot det var sista gången han såg honom.. ALDRIG MER!!!!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

usch då, nu kanske du förstår mig lite i min situation med din käre kusin.. eftersom du blev sur på mig förut när jag uttalade mig i min blogg..som sagt mamma hjärtat gör ont ibland jag vet..
hoppas nemo är glad nu igen=)
kram /j