måndag 30 augusti 2010

Nya inneboenden..

Då va det ett tag sen uppdateringen, men jag har haft fullt upp med att mörda mina inneboenden, har tvättat varenda klädesplagg jag äger och organiserat så dom inte kan krypa upp i dom igen dom jävlarna! så jag gjorde en stor rensning min garderob, kläder som ska slängas i en säck och det som ska behållas i en säck.. vilken tror ni jag slängde?? såklart den jag skulle ha behållt, så det som stod kvar i min lya va skit kläderna som ja skulle slänga!! så full fart till klädinsamlingen, o så tur som man har låg säcken kvar där PHU! men en del kläder hade ramlat ut men men.. skit klantigt jag vet..

Men dom kom och sanerade i fredags och det har kommit fram några döda äckeldjur, men inga levande som tur är.. så förhoppningsvis kommer dom inte tillbaka.

Odjuren jag hade hemma var Pälsängrar
Pälsängrar är skalbaggar vars larver lever av produkter med animaliskt ursprung. Några olika arter som förekommer i Sverige är Vanlig pälsänger, Vågbandad pälsänger, Brun pälsänger, och Svart pälsänger. De är naturens renhållningshjon.


Och under detta kämpande har jag jobbat.. Tjo flöjt!

Inga kommentarer: