torsdag 2 september 2010

Tjoho

Nu uppdateras det lite oftare, har nog fått tillbaka bloggandet efter ca ett år :P
Har vart hos sis idag på mat och fika, väldans gott :D Dom har ju en vit duva som bor på deras altan, nu har det byggts ett "hem" till duvan.. så häftigt!

När jag cyklade till dom så kom det en fågel flygandes och släppte ner något på gräsmattan, det var en död fågelunge :( såg så hemskt ut när den bara kom flygandes ner med en duns.. stackarn.

Har btw beställt grejer så jag kan göra egna smycken, försöker hitta på en hobby till mig själv, o det här får bli första försöket :D ska bli kul o prova på o se om det här är nått för mig.. jag gillar oftast inte smycken som går att köpa, jag vet inte varför men det är aldrig nått som faller mig i smaken.. bättre o göra egna som man vill använda ;)

Saknar min J

Inga kommentarer: