lördag 31 oktober 2009

Längesen

Nu var de ett tag sen ja skrev, men jag har vart sängliggandes i influensan hela veckan vilket har vart piss!! Mått som en gammal apa har ja gjort, har nog inte mått så dåligt på länge! uscha, de onda i halsen försvann ju, sen kom de tillbaka så ja ringde vårdcentralen och förklara hur jag mått och att det i princip kommit tillbaka, dom trodde de va svininfluensan så ja fick självklart gå in bakvägen, gå in i ett akutrum, läkaren vågade knappt öppna dörren o släppa in mig, utan kolla om hon skulle ha skyddsutrustning :O

fick sitta själv i de där rummet, hon kolla halsen fort som fan sen drog hon, sen kom en sköterska in o tog halsprov och blodprov, sen drog hon med lika fort och under tiden hade hon munskydd och sen va de bara tack o hej.. satt där själv ett tag till sen kom läkarn in snabbt som attan o sa att de va en infektion i halsen som försvinner, hon prata samtidigt som hon va påväg ut ur rummet, kände mig som pesten själv när ja satt därinne! om de va svinis ser dom väll på blodprovet sen.
ja jag har blivit behandlad som E.T idag.. nu vet ja hur han kände sig!
Halsontet kommer fram o tillbaka, tror det har försvunnit helt, men de ser vi i morgon bitti när man vaknar, alltid en överaskning!

Så därför har ja inte skrivit så mycke, har inte så mycke o skriva heller igentligen eftersom ja legat i sängen o försökt tagit hand om nemo så gott de går.. det har funkat, han e tålmodig min ängel!
i morrn blir de kalas om halsen tillåter.. men de gör den hoppas ja för nu känner jag inget av halsen..

Inga kommentarer: