torsdag 10 december 2009

¨tjopp

jaha snart har ännu en vecka gått...härligt!! i morgon kommer J ;D
sitter vid laptopen som han gav mig för ett X antal veckor sen.. ja kan inte skriva på en sån här!! stavar fel precis hela tiden!
på fredag tar ja mitt pick o pack (Nemo) och bor i sura... när ja kommer hem vettefan de får vi se!! blir idol finalen på stooooor tv på freda! skit bra..
så det är väll de som händer... ska städa o gå hem till mamma i morgon.. så de blir tidigt uppe skulle ja tro!
Har planerat nyår åxå! blir jag och J hemma hos han.. bara han och jag! Myyys skönt o inte festa på nyår faktist, bara mysa in de nya året! och så ska nemo va med åxå såklart ;)

Julen vankas!! på söndag är det 3dje advent redan... tiden går bra fort!!
är även lucia på söndag åxå.. blir att se det på tv förståss! om ja e vaken då...

1 kommentar:

Malin sa...

Vad glad jag är för din skull!! :)