fredag 12 november 2010

Äckeldag

Den här dagen suger, inget att gått som de ska på precis hela dagen och de började kl 8 i morse.. fyfan! vill lägga mig under täcket och ligga där tills i morgon i hopp om att de kanske blir en bättre dag..

Känner mig stressad som en idiot fast jag inte behöver, borde städa, tvätta osv.. de ska ja, men ja vill göra de NU fast jag kan slappna av en stund.. måste slappna av innan jag får hjärtsnurr!
så dör ja så vet ni dödsorsaken.. kan inte stressa ner mig, är stressad i kroppen hela tiden.
är stressad när jag vaknar att ja kastar mig på klockan när den ringer.. Normal? Kanske inte..

Just en bil brann ju på parkeringen inatt, de blinka blått som fan inne i lägenheten men.. jag trodde det var plogbilen och somnade om.. Ja så borta var jag.
Händer mycke här på området, bilar som brinner, sopnedkast som brinner, knarkare som sitter öppet o knarkar mellan husen.. välkommen till himmelriket!

Inga kommentarer: