måndag 15 november 2010

Förr

Sitter och tänker på hur mitt liv ser ut idag och hur de såg ut för precis ett år sen nu..
Förstår inte hur ja kunde må så dåligt för bara ett år sen, deprimerad, konstiga tankar, ville inte gå ut, satt hemma hela dagarna själv och tänkte så ja fick ont i huvet varje dag..
gav nästan upp helt och hållet, fanns inget som höll mig kvar alls just då..

en tanke som uppstod hela tiden var "ingen skulle märka om jag försvann från jordens yta"

Så nej min viktnedgång är ingen "lyckad" viktnedgång, jag åt inget alls därför gick ja ner 20 kilo på 3 månader.. så det är inget man kan kalla "lyckat" helt misslyckat enligt mig.
Mat existerade inte för mig, visste knappt hur mat smakade efter ett tag.

Kalla mig vad ni vill, kanske tycker det är idiotiskt att jag skriver ut de här, eller att ja säkert överdriver det hela..
Men nej.. ja överdriver inte tyvärr, önskar att jag gjorde det.

Utan min Familj hade jag nog vart nån helt annanstans

Inga kommentarer: