söndag 7 februari 2010

Är det inte så?

Att man har en blogg för att man vill att andra ska läsa? förstår inte varför man ens har en blogg om man bara gnäller på att folk är inne och läser?
Alla får läsa min blogg, och gärna kommentera det jag skriver, blir bara glad av det..
Skriver absolut inget intressant men ändå läser en hel del folk, men det är meningen med min blogg, skriver inget som är för privat, för det ska man nog inte skriva ut i alla fall på internet.
Nej sluta gnäll på att andra läser din blogg, skaffa en dagbok och lägg under kudden istället om det ni skriver är så pass privat att ingen ska läsa!!
Men ni är hjärtligt välkomna till min blogg :)

Tillbaka till mitt liv, idag ska jag och Nemo åka hem igen, babe ska jobba..
Han har föresten beställt lila huset på prärien säsong 4 till mig, så jag vet vad jag ska göra när han kommer till mig i slutet av veckan :D
På tisdag ska ja träffa nya brukaren, sen ska ja hem till Sis för lite fika eller nått... har inte vart där på jätte länge.
och på fredag blire fest om allt går som planerat :)


Inga kommentarer: