måndag 8 februari 2010

Fullt ös medvetslös

Hej!
Ja idag va vi upp rätt tidigt ja o Nemo, han ville leka o ja dricka kaffe, SÅ ja drack kaffe o kastade boll med nemo samtidigt, ganska normal morgon för oss.
sen vill mamma ha sälle till Västerås för hon skulle till optikern, så ja o syrran + Lukas och Måns sällade henne.
blev att glutta i affärer och äta mongoliska :D fruktansvärt gott va de!
Sen hem med pappa, dom hämta min skärm eftersom babe kopplat in min dator i tvn så behöver ja inte den, + att den var från stenåldern så den åkte på tippen! Tur man har en kille som är tekniknörd :P

Alla hjärtans dag på söndag... mysig dag men ändå sorgsen.. det är Emils årsdag :(
gjort lite framsteg med nemo, han ligger inte i sängen längre! strängt förbjudet o han fattade vinken väldigt fort... o han ligger oftast på sin filt/säng när han ska vila.. den lille va väldigt bortskämd förut, men man får inte ut ett skit av att skämma bort han så det är slut med de helt.
Han är min bäbis, men han är även en hund som måste ha vissa regler, blev väldigt fritt för han o göra vad han ville när vi blev själva.. hans liv blev helt förändrat så ja lät han hållas.

Men men.. ska slänga mig framför sims3 ett tag sen blir de dusch o bingen!

Saknar mitt hjärta

Inga kommentarer: