måndag 8 mars 2010

klädstil

Jag har totalt ändrat min klädstil under förra året och det här, jag trivs bäst i leggins eller strumpbyxor, förut hade ja antingen träningsbyxor eller jeans, stora tröjor osv.
Att ha en kjol va de inte tala om förut, men ja kan både ha kjol o tajta kläder nu, modet o ha det har väll växt fram ju mer man gått ner i vikt.
Blir en härlig sommar, nu när man vågar ha tajta linnen på sig osv :)

Det har föresten varit underbart väder idag!! snön smälte bort som satan tidigare då de visade 7+ grader ute :D då trivs jag, snart är det vår mina kära vänner!!
Att slippa klä på sig massa kläder o ha sig när man ska ut med hunden är en drömjust nu, vill bara sätta på mig skorna gå ut.. enkelt!

Nehe babe lagar mat, får se va de blir för smarrigt ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

köttfärs? haha

Emelie sa...

vad fin du har blivit! Du är jätte duktig :) kämpa på! Ha det bra!