tisdag 2 mars 2010

Tomt vare här!!

Ett tag sen ja skrev, men har inte haft nån direkt lust.. har vart sjuk o allt möjligt som hindrat mig från bloggen (skämt åsido) är ju ingen som kommenterar så vad spelar de för roll?

VÄDRET.. vad fan är de här!? skulle gå upp i skogen med nemo o försvann i snön.. så lite no kort är jag!! va bra kämpigt o ta sig fram för både mig o nemo.. men motionera bör man, vill inte sitta o bli småfet pga av vädret heller ;)
men man kan ju hoppas att snön tänker försvinna så man kan börja med långprommenaderna igen.. kan inte gö de nu för att han drar + att det är halt ute.. asså när de kommer en hund, mindre roligt o behöva lägga sig på marken för o hålla i hunden! ni skulle säkert tycka de va kul o se de..
Men de verkar inte ge sig med vädret.. inte idag i alla fall!! *grr*

Annars då? hur mår jag? jodå ja mår bra.. inga större fel på mig, är inte döende i alla fall o de e ju positivt..

1 kommentar:

Johanna sa...

Men om du skulle ligga i badkaret hela kvällarna så skulle du ju se ut som ett russin till slut!! :P